Välkomna till min blogg

Skapad den 8 januari 2008.

Titta på mina bilder och läs allt om min lilla värld...
Håll till godo
Läs mina gamla inlägg på min förra blogg på adress:
http://blogg.aftonbladet.se/477

söndag 20 januari 2008

Snö

Skellefteå 20 januari 2008


Apropå Bildgåtor...så kan man med fog fråga sig...
vafan sysslar den där gubben med egentligen ?



Och vad sysslar denna snubbe med ?
.
SNÖ
Har ni skottat snö idag ?
Helvete så tung den var klockan 06.30 i morse...
Jag skottade hela gången mellan hus och förråd...
Jag var så blöt i svett så jag med lätthet hade kunnat
krama ur en liter svett ur min undertröja...
Men jag ska inte klaga...det var helt frivilligt...
Fick bort lite kalorier sedan jag tryckt i mig nästan en hel
påse jordnötter igårkväll framför TVn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det inte en draghund på första bilden..??
Andra bilden fattar jag inte alls...