Välkomna till min blogg

Skapad den 8 januari 2008.

Titta på mina bilder och läs allt om min lilla värld...
Håll till godo
Läs mina gamla inlägg på min förra blogg på adress:
http://blogg.aftonbladet.se/477

söndag 13 januari 2008

Det gör ont en stund om natten, men inget på dan...

Skellefteå 13 januari 2008


Lena PH intog scenen på Skellefteå Kraft Arena med storm...
Med låten "Lena Anthem" dansade yrvädret från Vetlanda in med en lyskraft få artister förunnade...Tänk, man kan inte tro att flickan med det småländska idiomet fyller 42 år den 19 januari. Hon lyser av ett sjävförtroende...något som sprids till oss alla i publiken och stärker hennes varumärke...


Lena PH rev av många låtar från "Kärleken är Evig" som hon kom tvåa med i melodifestivalen 1986 till hennes senaste listettor "Delirium" och "Det ringer på min dörr" med flera.


"Dansa i neon"...och inte bara dansa...hon kunde även posera i neon.
Lena bjöd verkligen på sig själv och publiken bara ääälskar det..



Det gör ont en stund om natten, men inget på dan...Det gör ont, det gör ont...
Lena PH inviterade mickstativet till sexig dans...
.
Sedan kom även Orup med

Inga kommentarer: