Välkomna till min blogg

Skapad den 8 januari 2008.

Titta på mina bilder och läs allt om min lilla värld...
Håll till godo
Läs mina gamla inlägg på min förra blogg på adress:
http://blogg.aftonbladet.se/477

tisdag 22 januari 2008

Denna dag som idag är

Skellefteå 22 januari 2008


Trapphallen 21 januari...
Så har då hantverkarna börjat riva och röja...
Golvvärme och klinker, det ska bli toppen...


Och N'Peter från Bure har börjat med trappen...



Hjalmar E denna dag som idag är...Här sitter födelsedagsbarnet
Marie...25 år idag och Gabrielle till höger stämmer in i grattiskören...



I en lada hemma hos Anders övar Joakim...Men snälla Anders, ska
du sjunga ?...OK, bara till dess resten av bandet kommit på plats



Gitarren har jag haft sen liten grabb jag var
den är min allra bästa skatt
och den vill jag ha kvar...
Ja Min Gitarr, ja min gi´tarr

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ho,ho...var är du?
Saknar dina bloggar.

Anonym sa...

Ska bli spännande att se hur det ser ut när du blir klar!
Ha det gott! /Katrin

Anonym sa...

Ho ho.... Nu börjar jag sakna dig! Var tog du vägen?

Ha det gott! /Katrin

Anonym sa...

hej!

jag hittade en bild du lagt upp på din aftonbladetblogg. påminner om jan stenmark, din rubrik löd: naturen tar hämnd. Likaså står det under bilden föreställande en hackspett och ett par ben. Men vem är konstnären? Fantastisk bild! Du kan väl svara mig på: sofia.runarsdotter@gmail.com då jag inte hittar din emailadress!