Välkomna till min blogg

Skapad den 8 januari 2008.

Titta på mina bilder och läs allt om min lilla värld...
Håll till godo
Läs mina gamla inlägg på min förra blogg på adress:
http://blogg.aftonbladet.se/477

onsdag 16 januari 2008

Wetterstrand på G och Kalla...smittad av Settman

Skellefteå 16 januari 2008
Sådana här dagar med ett sådant skitväder
som det var i morse...halkigt, blött och trist...
-Ja då har man bara lust att göra som vår hjälte Kronblom...
att helt enkelt lägga sig på sofflocket och låta tiden ha sin gång
Partiledardebatten
Var det någon av er som lyssnade på partiledardebatten ?
Det var en rolig debatt, man var riktigt sura påvarandra.
Ingen svarar rakt på frågor från den man debatterar med...
Värst var Maud Olovsson...Hon skakar av sig all kritik som en
hund skakar av sig dagens regn...
Mona stod i skottlinjen från alla hörn, men jag tycker hon klarade sig
väldigt bra och gav hela tiden Reinfeldt, Björklund, Hägglund och Olovsson svar på tal.
Men jag undrar om inte Maria Wetterstrand, som kommit tillbaka till
hetluften efter en tids barnledighet var hetast och riktigt på G.

.
.

.


Grattis Kent McDonell
som blev vald till månadens spelare.
.
Tyvärr så lämnar Kari Haakana på egen
begäran AIK och flyttar hem till Finland.
.
.
Se upp för spridning
av fotsvamp när ni duschar !
.
.
.
.
.
.
Hörru Settman !...vafan gjorde du med Kalla ?
Kommer ni ihåg att Peter Settman under Idrottsgalan gav
Charlotte Kalla en puss...Hm !
"Hörru pöket..här får du ett nytt wunderbaum"
Idag blev det känt att kalla är tvingad att ställa in nästa tävling
på grund av att hon blivit förkyld

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det trist med istäckta vägar, riktigt otäckt faktiskt! Vi avbröt vår promenad och har nött sadeln på motionscykeln istället. Bättre ont i ändan än bruten lårbenshals...