Välkomna till min blogg

Skapad den 8 januari 2008.

Titta på mina bilder och läs allt om min lilla värld...
Håll till godo
Läs mina gamla inlägg på min förra blogg på adress:
http://blogg.aftonbladet.se/477

fredag 11 januari 2008

En titt in hos Den Tyske Kocken

Skellefteå 4 januari 2008


Fredric och Edvin kom upp på jobbet och visade upp deras
senaste familjemedlem, vovven Milla.


Milla är en liten valp av rasen Bichon Havanais



Lillhusse Edvin...gillar "lillasyster" Milla


En titt in hos "Den Tyske Kocken"



När jag förra fredagen blev sugen på pizza och gick till Rancho, passade jag samtidigt på att
ta en titt på hur Lisa skötte sitt jobb på Den Tyske Kocken som ligger vägg i vägg med pizzerian...
-Jodå, Lisa stod vid en bänk och hackade rödlök för allt vad kniveggen höll...vid sidan om stod hennes kollega Renzo och mixade sallader av di slag...
Så nöjd med detta for jag hem till Karin med tvenne Vesuvio och mumsade och blevo attans mätta och stinna...efteråt var det svårt att komma sig ur TV-soffan ...såg bl.a "På Spåret" med Filip och Fredrik som mötte Stefan Holm och den trevliga blondinen han tävlar med...Det visade sig vara det absolut roligaste programmet av På spåret någonsin...

Inga kommentarer: