Välkomna till min blogg

Skapad den 8 januari 2008.

Titta på mina bilder och läs allt om min lilla värld...
Håll till godo
Läs mina gamla inlägg på min förra blogg på adress:
http://blogg.aftonbladet.se/477

torsdag 10 januari 2008

Näst sista dagen 2007

Skellefteå 30 december 2007


Apropå oväntade möten
Lejonströmsbrons norra ände 30 december 2007.
Min syster Monica, träffade av en händelse gamla
bekanta från Vebomark, nämligen Kjell och Lena Vallgren.
Monica och Kjell gick en gång i tiden grundskolan i Vebomark tillsammans.



Barnen är till låns...
Carolina lämnar oss för Stockholm.
Första biten till Umeå fick hon lift med faster Monica.
Carro som slutar i Linköping har grejat ett jobb i Stockholm...
det är värre med boendet... Men kusin Angelica får dela med sig av sitt krypin...
åtminstone för ett tag.



Stämningsgården 30 december 2007
Anders har lackat Hundkojan...orginalröd, blev den.

Inga kommentarer: