Välkomna till min blogg

Skapad den 8 januari 2008.

Titta på mina bilder och läs allt om min lilla värld...
Håll till godo
Läs mina gamla inlägg på min förra blogg på adress:
http://blogg.aftonbladet.se/477

fredag 11 januari 2008

Vitberget med utsikt över stan

Skellefteå 5 januari 2008


Utsikt över Skelleftecentrum...
från Vitbergets parkeringsplats.
Men snälla kommungubbar och gummor...varför inte röja upp lite.
Ta bort lite skog så alla besökare som tar sig upp på backen får mera valuta för besöket.
Eller ännu bättre...bygg en utkikspunkt uppe på Vitbergets topp.
Ett utkik i en form av ett jättelikt älgtorn...
...Det skulle väl passa bra, nu när Stoorn inom sinom tid står klar på Vithatten.

PS..Klicka på bilderna, så får ni dom lite större på skärmen.


Kanonerna på Navarone...nåväl Vitberget då.
Tre kanoner spottade ut vit kall snö över det annars tunntäckta pisten



Kongo på liftspåret...
Vitberget 5 januari 2008.

Inga kommentarer: